onsdag 30. juli 2008

YO!

Til all of you people som har fulgt med.......KONGE!!!! Det var en relief og en motivasjon for oss gutta å vite at det var folk som viste interesse og ville sjekke hvordan det gikk med oss...... It ended like it ended, men håper dere har enjoya dette lesestoffet ass.

Og ikke tro at denne bloggsida er ferdig.....skal legg ut noen MAD bildeserier, med High DEf bilder som aldri før er OFFENTLIGGJORT!!!(WOW!)..... Dessuten har vi noen skikkelige godfilmer som Halfdan filma......So yo, STAY TUNED!

Ellers vil jeg si TNX FOR EVERYTHIN og Enjoy Life!

Mvh Benji The Man of The Land/Benjamin: PR-sjef for Ås-Marokko på to hjul 2008

www.ikkefallavsykkelen.blogspot faller inn under Copyright© Sykkelgutta(Benjamin Sæverås)

Snakkes.

6 kommentarer:

Andreas sa...

Det har vært konge å følge med dere i sommer Benjamin! Ser frem mot high-def bilder m.m.

Stikk innom Fjellhaug hvis du er inne i Oslo en dag da!

Unknown sa...

Sweeeeeeet Benjamin! Leit med ulykka... :(
Men dere har et sinnsykt bra minne for livet da!
Og som jeg har fått med meg, så har du og Andreas blitt enige om noe...
Sitat Andreas: "om eg eter all maten min på mcdonalds ein mnd skal benjamin bli med meg og sykle rundt verden". Håper dette blir gjennomført ;) Kanskje eg slår følge.. :D Hadde vært FETT!!!
Yeah yeah, håper du får tilbake døgnrytmen og at de andre og gjør det! Og god bedring til Bård/Birdie/etc.. :D

Andreas Nordbø Jørgensen sa...

Lol, verden er kanskje litt i lengste laget, men om Benj og Stian er med er det jo dritkult! Bigmac er heftig billig (ein tredjedel av tilsvarende vare i norge basert på kjøpekraft, og den koster egentlig bare nokre dollar. Dritbillig!)

Jajajajaja benjamin, det er i dine hender, I'm in (men kanskje en noe kortere tur?)

Elise sa...

Tusen takk for godt lesestoff dei siste vikene!:) Glede meg te bilda..
Ser ut som det blir ny sykkeltur på deg da Benjamin - i all fall viss du he vedda med Andreas! Ha ein fortsatt fin sommar

kæbb1 sa...

Fo shizzle ma' lizzle!!! Heftig najs blogg azz! ok, nok skrivestil kopiering. har vært fett å følge med pojkorna fra uniten, kjipt at jeg er slapp som F**N, eller så hadde jeg seff blitt med! jaja, har jo vært digg å vite at mens jeg har sippa alpina caladas i spain, har hemoridene truet hoftestrikken i de klamme og fæle kondomshortsene dere har iført dere og dere svetter tårer og griner blod mens jeg har måttet gå 4 meter til nærmeste pub for noe kaldt i glasset. anyways dere fortjener så mye respekt at det fortjener en egen måleenhet!! let me know when u go next time, så skal jeg TRENE(!!!!) for å få blitt med;)
urs 4evah
Kæbb1

Bård sa...

Statistikk for turen:

Antall punkteringer:

13. (Benjamin sto for 8, Bård for 2, halfdan for 1 og Lars for 2)

Flest punkteringer hver dag: 5 (Alle til Benjamin)

Ødelagte felger 2 (Bård og Halfdan)

Brekte eiker: 8 (3 til Bård, 5 til Lars)

Pene damer vs roadkill i ulike land:

Danmark: 14-5 (Hvert roadkill i danmark var forskjellig art faktisk...)

Tyskland 14-19 (til tross for veldig mye opphold i byene, dårlig statistikk for Tyskland. Mye piggsvin.)

Nederland: 2-1

Belgia 2/3-27

Frankrike: 23-46 (Roadkill i Frankrike er det villt mye av, mange arter, spesielt piggsvin. Så også grevling. Pene damer observert i Paris og på toget, når vi måtte inn til byen for å finne sykkelreperatør.)

Spania 7-5 (Roadkill i Spania skiller seg ut drastisk fra andre land, mindre små dyr og mer hund og katt. Sykepleierstandaren var høy.)